Z-Online International Marketing


Обща информация

Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING S.R.L. е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING S.R.L. предлага широка гама продукти от категория Стремежът на Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING S.R.L. е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.

Zilan Group е една от най-големите компании за домакински уреди и стоки за бита. Нашият фокус винаги е бил да предоставим на нашите клиенти възможно най-доброто изживяване при използването на нашите продукти. Zilan се превърна в световно известна и призната марка и компанията си спечели репутация за спечелване на доверието на компаниите и клиентите, с които си сътрудничим, особено на Балканите, както и в Азия и арабския регион. Нашата компания е в списъка "Топ 1000 износители" на Световната асоциация на износителите. Екипът на Zilan е уверен от самото начало, че ако се фокусираме върху качествените услуги и се отнасяме с уважение към нашите клиенти, числата ще говорят сами за себе си и тази философия служи на нашата компания и екип от 1994 г. и продължава да бъде в основата на нашия успех . всяка година.

Фирма: Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING S.R.L.

Адрес: Şos. Bucuresti-Urziceni 79 camera 2, Afumati, Ilfov, 077010

ЕИК: 38827545

IBAN: RO45BTRLRONCRT0434062401

Банка: BANCA TRANSILVANIA S.A.

Телефонен номер: +40731331394

Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help

Статут: Търговец

Код основна дейност: 4791

Данъчен адрес: Şos. Bucuresti-Urziceni, 79, Com. Afumaţi, ILFOV

Търговецът декларира на собствена отговорност и гарантира, че продуктите, продавани чрез платформата на eMAG, са в съответствие със законодателството, приложимо в Европейския съюз.

Полезна информация

Доставка на поръчките

Продукти предлагани от Z-Online International Marketing са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.

  • Стартиращо от 2022-12-01 Стойността на таксата за доставка е 15 лв.
  • За периода 2022-11-30 - 2027-11-07 Стартиращо от 2022-11-30 таксата за доставка на поръчки и съдържащи продукт: Комплект еко печка на дърва Zilan, 5.5kW + 3 тръби + 2 колена + 1 рекуператор е 120 лв.
  • За периода 2022-11-29 - 2025-05-18 Стартиращо от 2022-11-29 таксата за доставка на поръчки и съдържащи продукт: Печка на дърва с котлон и фурна Zilan ECO 40, Десен изход, Диаметър на изпускателната система 130 mm е 120 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.

Защита на личните данни

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.

Политика за връщане

В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: zonlineinternati@emag.bg или тел. +40731331394.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл zonlineinternati@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING SRL ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING SRL по телефона, номерът за връзка е +40731331394.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING SRL SRL

Адрес: ,

Тел.: +40731331394

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING SRL SRL ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING SRL SRL стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING SRL SRL

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Гаранционни условия

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING, за които е приложимо, ползват гаранция от 24 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. +40731331394 или и-мейл zonlineinternati@emag.bg

Допълнителна информация

Данни за контакт

телефонен номер: +40731331394

Имейл: civan.ozturk@zilan.ro

Продуктови категории

606 Продукта (виж всички)
Спорт & свободно време
виж всички категории