Vertex
Обща информация
"ВЕРТЕКС" АД е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. "ВЕРТЕКС" ООД предлага широка гама продукти от категория Стремежът на "ВЕРТЕКС" ООД е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.
.
Фирма: "ВЕРТЕКС" АД
Адрес: бул.РОЖЕН No 25Б, Столична, София-град, 1220
ЕИК: 208155175
IBAN: BG11UNCR76301039291410
Банка: UniCredit Bulbank AD
Телефонен номер: +359877293377 / +359888360123
Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help
Статут: Търговец
Търговецът декларира на собствена отговорност и гарантира, че продуктите, продавани чрез платформата на eMAG, са в съответствие със законодателството, приложимо в Европейския съюз.
Полезна информация
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: b.joteva@vertex.bg или тел. +359877293377 / +359888360123
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл b.joteva@vertex.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на Vertex ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на Vertex по телефона, номерът за връзка е +359887837839.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Vertex АД
Адрес: бул.Рожен 25Б, Sofia, Sofia city, 1220
Тел.: +359877293377 / +359888360123
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай Vertex АД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Vertex АД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Vertex АД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Всички продукти, предлагани от ВЕРТЕКС АД разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.
Всяка стока се изпраща на клиента с ППП, издадена от ВЕРТЕКС АД и предоставена от куриера при доставка на продуктите.
Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от ВЕРТЕКС АД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока
При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на ВЕРТЕКС АД) стоката се изпраща (или занася) до офиса на ВЕРТЕКС АД за сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на ВЕРТЕКС АД Връщането и изпращането е с куриерска фирма.
За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
Начинът на плащане на поръчките, направени към Вертекс АД, се осъществява чрез Пощенски паричен превод (Пощенски ПП).
Съгласно Удостоверение № 184693, издадено на 24.06.2015г. от Комисия за Защита на личните данни, Вертекс АД. е администратор на лични данни, вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри“ с идентификационен № 184693 Личните данни, получени за обработка от потребителите на Вертекс ООД се съхраняват на сървъри, които се намират в Data center в защитена среда. Съгласно Закона за защита на личните данни, АД има право на достъп до собствените си Лични данни, които е въвел и са станали достояние на Вертекс ООД както и на поправка на тези Лични данни. Потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях Лични данни да бъдат обработвани от Вертекс ООД по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги и при необходимост от помощ от служител на Вертекс АД
Продукти предлагани от Vertex са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
● За периода 25/07/2024 - 25/07/2024,
всички поръчки със стойност по-голяма от 70 лв и съдържащи продукт: Канцеларски кош Vertex, сив, 29, 5х35 см, 19.4 л e 5.99 ще се доставят безплатно.
Таксата за доставка за поръчки със стойност по-ниска от 70 лв и съдържащи продукт: Канцеларски кош Vertex, сив, 29, 5х35 см, 19.4 л e 5.99 лв.
-
Стартиращо от 2022-02-28
поръчки с по-висока стойност от 100 лв
ще се изпратят с безплатно.
таксата за доставка за поръчки на стойност под 100 лв е 5.99 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Данни за контакт
телефонен номер: +359877293377
Имейл: b.joteva@vertex.bg
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: b.joteva@vertex.bg или тел. +359877293377 / +359888360123
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл b.joteva@vertex.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на Vertex ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на Vertex по телефона, номерът за връзка е +359887837839.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Vertex АД
Адрес: бул.Рожен 25Б, Sofia, Sofia city, 1220
Тел.: +359877293377 / +359888360123
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай Vertex АД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Vertex АД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Vertex АД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Всички продукти, предлагани от ВЕРТЕКС АД разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.
Всяка стока се изпраща на клиента с ППП, издадена от ВЕРТЕКС АД и предоставена от куриера при доставка на продуктите.
Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от ВЕРТЕКС АД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока
При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на ВЕРТЕКС АД) стоката се изпраща (или занася) до офиса на ВЕРТЕКС АД за сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на ВЕРТЕКС АД Връщането и изпращането е с куриерска фирма.
За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
Начинът на плащане на поръчките, направени към Вертекс АД, се осъществява чрез Пощенски паричен превод (Пощенски ПП).
Съгласно Удостоверение № 184693, издадено на 24.06.2015г. от Комисия за Защита на личните данни, Вертекс АД. е администратор на лични данни, вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри“ с идентификационен № 184693 Личните данни, получени за обработка от потребителите на Вертекс ООД се съхраняват на сървъри, които се намират в Data center в защитена среда. Съгласно Закона за защита на личните данни, АД има право на достъп до собствените си Лични данни, които е въвел и са станали достояние на Вертекс ООД както и на поправка на тези Лични данни. Потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях Лични данни да бъдат обработвани от Вертекс ООД по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги и при необходимост от помощ от служител на Вертекс АД
Продукти предлагани от Vertex са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
● За периода 25/07/2024 - 25/07/2024,
всички поръчки със стойност по-голяма от 70 лв и съдържащи продукт: Канцеларски кош Vertex, сив, 29, 5х35 см, 19.4 л e 5.99 ще се доставят безплатно.
Таксата за доставка за поръчки със стойност по-ниска от 70 лв и съдържащи продукт: Канцеларски кош Vertex, сив, 29, 5х35 см, 19.4 л e 5.99 лв.
-
Стартиращо от 2022-02-28
поръчки с по-висока стойност от 100 лв
ще се изпратят с безплатно.
таксата за доставка за поръчки на стойност под 100 лв е 5.99 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Данни за контакт
телефонен номер: +359877293377
Имейл: b.joteva@vertex.bg