Rasaritul Din Est


Обща информация

SUNRISE EAST SARL е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. SUNRISE EAST SARL предлага широка гама продукти от категория Стремежът на SUNRISE EAST SARL е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.

Фирма: SUNRISE EAST SARL

Адрес: 6 rue d'Armaillé, Paris, Paris, 75017

ЕИК: 44917723348

IBAN: BE44967719680045

Банка: Wise Europe SA

Телефонен номер: +8615361024945

Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help

Статут: Търговец

Търговецът декларира на собствена отговорност и гарантира, че продуктите, продавани чрез платформата на eMAG, са в съответствие със законодателството, приложимо в Европейския съюз.

Полезна информация

Доставка на поръчките

Продукти предлагани от Rasaritul Din Est са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.

  • Стартиращо от 2023-12-14 ще се изпратят с безплатно.

Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.

Защита на личните данни

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че SUNRISE EAST SARL не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на SUNRISE EAST SARL както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от SUNRISE EAST SARL по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.

Политика за връщане

В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: sunriseeastsar26@emag.bg или тел. +8615361024945.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл sunriseeastsar26@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на SUNRISE EAST SARL ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на SUNRISE EAST SARL по телефона, номерът за връзка е +8615361024945.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: SUNRISE EAST SARL SARL

Адрес: ,

Тел.: +8615361024945

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай SUNRISE EAST SARL SARL ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от SUNRISE EAST SARL SARL стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на SUNRISE EAST SARL SARL

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Гаранционни условия

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от SUNRISE EAST SARL, за които е приложимо, ползват гаранция от месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от SUNRISE EAST SARL или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на SUNRISE EAST SARL в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на SUNRISE EAST SARL. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на SUNRISE EAST SARL. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. +8615361024945 или и-мейл sunriseeastsar26@emag.bg

Допълнителна информация

Данни за контакт

телефонен номер: +8615361024945

Имейл: seemag31@outlook.com

Продуктови категории

212 Продукта (виж всички)
Компютри & Периферия
ТВ, Аудио & Фото
Телевизори & аксесоари (1)
Системи за домашно кино & Аудио Hi-Fi (3)
Gaming
Конзоли & игри (8)
Големи електроуреди
Бойлери, Климатици & Уреди за отопление (2)
Малки електроуреди
Прахосмукачки и ютии (15)
Дом, Градина & Petshop
Почистване и поддръжка (2)
Домашен текстил и килими (1)
За домашните любимци (5)
Играчки & Детски артикули
Игри и играчки (3)
Спорт & свободно време
виж всички категории