Sl Elite Capital Group
Обща информация
SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. предлага широка гама продукти от категория Стремежът на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.
Фирма: SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L.
Адрес: Str. Crinului 70C Camera 2, Aldesti, Galati, 807036
ЕИК: 45184400
IBAN: RO53BTRLRONCRT0623944801
Банка: BANCA TRANSILVANIA S.A.
Телефонен номер: +40722981143
Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help
Статут: Търговец
Код основна дейност: 4120
Данъчен адрес: Str. Crinului, 70C, Sat Aldeşti Com. Bereşti-Meria, GALAŢI
Търговецът декларира на собствена отговорност и гарантира, че продуктите, продавани чрез платформата на eMAG, са в съответствие със законодателството, приложимо в Европейския съюз.
Полезна информация
Продукти предлагани от Sl Elite Capital Group са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
Стартиращо от 2023-06-19
Стойността на таксата за доставка е 14
лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Защита на личните данни
Потребителите се уведомяват, че SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: slelitecapital83@emag.bg или тел. +40722981143
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл slelitecapital83@emag.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. по телефона, номерът за връзка е +40731488641.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. SRL
Адрес: Strada Portului 41 Bloc Brates 2, Galati, Galati, 800211
Тел.: +40731488641
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. SRL ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. SRL стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. SRL
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Гаранционни условия
Продуктите, предлагани от SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L., за които е приложимо, ползват гаранция от месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.
Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
- адрес и телефон на оторизираните сервизи
- гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
- гаранционен срок на закупената стока
При повреда на продукт с гаранционна карта на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L.. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L.. Връщането се осъществява посредством куриер.
За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. +40722981143 или и-мейл slelitecapital83@emag.bg
Данни за контакт
телефонен номер: +40731488641
Имейл: sergiulaurentiu07@gmail.com
Продукти предлагани от Sl Elite Capital Group са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
Стартиращо от 2023-06-19
Стойността на таксата за доставка е 14
лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Защита на личните данни
Потребителите се уведомяват, че SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: slelitecapital83@emag.bg или тел. +40722981143
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл slelitecapital83@emag.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. по телефона, номерът за връзка е +40731488641.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. SRL
Адрес: Strada Portului 41 Bloc Brates 2, Galati, Galati, 800211
Тел.: +40731488641
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. SRL ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. SRL стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. SRL
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Гаранционни условия
Продуктите, предлагани от SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L., за които е приложимо, ползват гаранция от месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.
Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
- адрес и телефон на оторизираните сервизи
- гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
- гаранционен срок на закупената стока
При повреда на продукт с гаранционна карта на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L. в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L.. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на SL ELITE CAPITAL GROUP S.R.L.. Връщането се осъществява посредством куриер.
За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. +40722981143 или и-мейл slelitecapital83@emag.bg
Данни за контакт
телефонен номер: +40731488641
Имейл: sergiulaurentiu07@gmail.com