Saida Business II


Обща информация

SAIDA BUSINESSS SARL е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. SAIDA BUSINESSS SARL предлага широка гама продукти от категория Стремежът на SAIDA BUSINESSS SARL е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.

Фирма: SAIDA BUSINESSS SARL

Адрес: 76 RUE DE LA FOLIE REGNAULT, Paris, Paris, 75011

ЕИК: 76951638568

IBAN: IE81CHAS93090301353731

Банка: J.P. MORGAN BANK LUXEMBOURG S.A., DUBLIN BRANCH

Телефонен номер: +8616256066069

Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help

Статут: Търговец

Търговецът декларира на собствена отговорност и гарантира, че продуктите, продавани чрез платформата на eMAG, са в съответствие със законодателството, приложимо в Европейския съюз.

Полезна информация

Доставка на поръчките

Продукти предлагани от Saida Business II са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.

  • Стартиращо от 2024-08-08 Стойността на таксата за доставка е 19.5 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.

Защита на личните данни

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че SAIDA BUSINESSS SARL не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на SAIDA BUSINESSS SARL както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от SAIDA BUSINESSS SARL по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.

Политика за връщане

В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: saidabusinesss1@emag.bg или тел. +8616256066069.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл saidabusinesss1@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на SAIDA BUSINESSS SARL ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на SAIDA BUSINESSS SARL по телефона, номерът за връзка е +8616256066069.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: SAIDA BUSINESSS SARL SARL

Адрес: 76 RUE DE LA FOLIE REGNAULT, Paris, Paris, 75011

Тел.: +8616256066069

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай SAIDA BUSINESSS SARL SARL ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от SAIDA BUSINESSS SARL SARL стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на SAIDA BUSINESSS SARL SARL

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Гаранционни условия

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от SAIDA BUSINESSS SARL, за които е приложимо, ползват гаранция от месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от SAIDA BUSINESSS SARL или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на SAIDA BUSINESSS SARL в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на SAIDA BUSINESSS SARL. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на SAIDA BUSINESSS SARL. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. +8616256066069 или и-мейл saidabusinesss1@emag.bg

Продуктови категории

26818 Продукта (виж всички)
Компютри & Периферия
Настолни компютри & Монитори (2)
ТВ, Аудио & Фото
Видеокамери & Аксесоари (5)
Мода
Мъжки обувки (2)
Здраве и красота
Дом, Градина & Petshop
Готвене и сервиране (348)
За домашните любимци (965)
Играчки & Детски артикули
Пелени и аксесоари (4)
Столчета и бебешки аксесоари за хранене (18)
Майчинство и бременност (20)
Спорт & свободно време
Тенис, Бадминтон & Тенис на маса (2)
Авто & Направи си сам
Гуми & Джанти (2)
Електрическо оборудване (2370)
Книги, Офис & Храни
Онлайн книжарница (26)
виж всички категории