QMOBILI
Обща информация
QMOBILI SRL е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. QMOBILI SRL предлага широка гама продукти от категория Стремежът на QMOBILI SRL е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.
QMOBILI is a furniture manufacturer from Romania, with over 14 years experience in this field. Founded in 2004, QMOBILI is active on furniture production market in Romania by offering its clients a wide range of products for homes and offices, furniture, chairs (office, ergonomic, kitchen chairs).
Фирма: QMOBILI SRL
Адрес: Şos. Păcurari 131-131A TRONSON 2, DEMISOL, SP. 3, CLĂDIREA C1, Iasi, Iasi, 700544
ЕИК: 27963649
IBAN: RO69INGB0000999902313216
Банка: ING BANK N.V., BUCHAREST BRANCH
Телефонен номер: +40742958904
Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help
Статут: Търговец
Код основна дейност: 6312
Данъчен адрес: Şos. Păcurari, 131-131A, Mun. Iaşi, IAŞI
Търговецът декларира на собствена отговорност и гарантира, че продуктите, продавани чрез платформата на eMAG, са в съответствие със законодателството, приложимо в Европейския съюз.
Полезна информация
Политика за поверителност
Ние считаме гарантирането на правото на защита на личните данни за основен ангажимент на QMOBILI, поради което ще използваме и вложим всички необходими средства и усилия, за да обработваме Вашите данни при пълно съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 („Общият регламент на ЕС относно защитата на данните“ или „ОРЗД/GDPR“) и всяко друго приложимо румънско законодателство.
QMOBILI S.R.L., със седалище в Iasi, Soseaua Pacurari nr.131-131A, Tr.2 (гр. Яш, Пакурарий Сосе №131-131А, т.2) вписано в Търговския регистър под №. J22/150/2011, с CUI 27963649, е оператор на лични данни, както е определено в Регламент (ЕС) 2016/679, чл. 4.
Личните данни, които QMOBILI събира и обработват, са: име и фамилия на лицето, адрес (адрес за доставка), персонален кодов номер на - ЦЕП, имейл адрес, потребителско име, телефонен номер, идентификатори на онлайн клиент / идентификатор, данни за таксуване, банкова информация (в случай на връщане / плащане), историята на покупките на продукти и услуги, личните данни, определени в Регламент (ЕС) 2016/679.
QMOBILI събираме, нито обработваме по друг начин чувствителни данни, включени в специални категории лични данни в Общият регламент относно защитата на данните. Освен това, QMOBILI не желаем да събираме или обработваме данни на непълнолетни лица, на възраст под 18 години.
Съгласно чл. 6, параграф 1 от Регламент (ЕС) 2016/679, обработката на лични данни, както е определено в чл. 4, е законно, ако обработването е необходимо за изпълнението на договор, по който субектът на данните е страна, или за предприемане на стъпки по искане на субекта на данните преди сключването на договор. С попълването на личните данни във формуляра за поръчка на сайта, клиентът изрично се съгласява, че QMOBILI ще обработва лични данни, за да изпълни поръчките, поставени онлайн.
Целите за обработка на лични данни, предоставени от клиент, са както следва:
- обработване на поръчки;
- информиране на клиентите за състоянието на поръчките;
- решаване на искания за поръчка, анулиране или всякакви други проблеми, свързани с поръчките, закупените стоки или услуги;
- връщане на продуктите в съответствие със законовите разпоредби;
- възстановяване на стойността на продуктите съгласно законовите разпоредби;
- предоставяне на помощни услуги - обслужване на клиенти.
Съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 клиентът се възползва от правото на достъп до данни (член 15), правото да поиска коригиране на лични данни (член 16), правото на ограничаване на обработката на данни (член 18) и правото на преносимост на данни (член 20). Клиентът може също да упражни правото си да поиска изтриване на данните (член 17) или правото да се противопостави на обработването на лични данни (член 21). Същевременно клиентът има право да подаде жалба до компетентния надзорен орган или да се обърне към съда.
За упражняването на тези права, или за всякакви въпроси, свързани с начина на използване на данните, клиентите могат да се обърнат с писмена молба, датирана и подписана в централата на QMOBILI или на contact@qmobili.com.
Съгласно Регламент (ЕС) 2016/679, QMOBILI може да предостави данните или може да осигури достъп до определени лични данни, на следните категории получатели: доставчици на куриерски услуги, доставчици на платежни/ банкови услуги, доставчици на счетоводни услуги, публични органи.
Запазваме си правото периодично да актуализираме и променяме тази Политика за поверителност, за да отразим каквито и да е промени в начина, по който обработваме вашите лични данни или каквито и да е промени в вашите законови изисквания. В случай на такава промяна, ние ще покажем на нашия уеб сайт променената версия на Декларацията за поверителност, и моля, периодично да преглеждате съдържанието на тази Декларация за поверителност.
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: qmobili@emag.bg или тел. +40742958904.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл qmobili@emag.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на QMOBILI ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на QMOBILI по телефона, номерът за връзка е +40742958904.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: QMOBILI SRL
Адрес: ,
Тел.: +40742958904
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай QMOBILI SRL ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от QMOBILI SRL стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на QMOBILI SRL
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Гаранционни условия
За всяка гаранция искане за продукти, предлагани от QMOBILI моля свържете се с нас по електронната поща на адрес: contact@qmobili.com.
Всички продукти, пуснати на пазара и доставени от QMOBILI, се ползват от гаранционни сертификати съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителите при условията на съгласно Директива 1999/44/ЕО. Условията за предоставяне на гаранцията се различават според продукта, за физическите лица, съответно за юридическите лица. Гаранционните сертификати се издават на хартиен носител и се доставят с продукта.
Гаранцията не се отнася за консумативи.
Моля, ако сте получили продукта без инструкции за употреба и / или гаранция, моля, уведомете ни в рамките на 72 часа от получаването на продукта, като се свържете с contact@qmobili.com.
Плащането на транспорт за продукти под гаранция и изпратени за резолюция ще бъде подкрепено от QMOBILI, и адреса, на който ще бъдат изпратени продуктите и куриерската компания, която ще вземе продуктите, ще бъдат съобщени на клиента преди изпращането му.
Търговската гаранция е съгласно с гаранционния сертификат, издаден от производителя, в зависимост от продукта и представлява периода, през който потребителят се възползва от безплатните ремонти на продавача/производителя. Търговската гаранция представлява всеки ангажимент, поет от продавача/producator има към потребителя, без да се изискват допълнителни разходи, за възстановяване на цената, платена от потребителя, ремонт или подмяна на закупения продукт, ако Тя не отговаря на условията, посочени в гаранционните декларации или в съответната реклама.
Гаранцията за съответствие е правната защита на потребителя, произтичаща от действието на закона във връзка с липсата на съответствие, което означава правното задължение на продавача към потребителя, без да се налагат допълнителни разходи, да приведат продукта в съответствие, включително възстановяването на цената, платена от потребителя, поправката или подмяната на продукта, ако той не отговаря на условията, посочени в гаранционните декларации или свързаната с тях реклама.
Продуктите се считат за съответстващи на договора за покупка, ако:
а) съответстват на описанието, направено от продавача, и имат същите качества като продуктите, които продавачът е представил на потребителя като мостра или модел;
- b) съответства на всяка конкретна цел, поискана от потребителя, цел, известна на продавача и приета от него при сключването на договора за продажба;
- c) отговаря на целите, за които обикновено се използват продукти от същия тип;
- d) е от същия тип и показва нормални параметри за качество и производителност, на които потребителят може основателно да очаква, предвид характера на продукта и публичните изявления относно неговите специфични характеристики, направени от продавача, Производителя или негов представител, по-специално чрез реклама или чрез регистриране върху етикета на продукта.
В съответствие с Директива 1999/44/ЕО, в случай на липса на съответствие, потребителят има право да изиска от продавача първо да поправи продукта, или има право да поиска замяна на продукта, във всеки случай без заплащане, освен когато мярката е невъзможна или непропорционална.
Периодът, необходим за ремонт на продукти, които са предмет на гаранцията, не може да надвишава 15 календарни дни от датата, на която купувачът е уведомил продавача за несъответствието на продукта. Гаранционният срок се удължава с периода, през който продуктът е бил ремонтиран.
Гаранцията става невалидна или неприложима, ако продуктът е:
- изгорени, повредени, откраднати, обезцветени след излагане на слънчева светлина, изложени на силен източник на топлина, боядисани, повредени от бедствие, счупени или надраскани заради удара, съхранявани в условия на влага, почистени с неадекватни вещества, складирани или използвани при неподходящи условия или поради дефекти, дължащи се на грешки при монтиране;
- използва се в промишлена система, на обществени места или за професионални / търговски цели без съгласието на QMOBILI;
- модифицирани (ударени, боядисани, залепени и т.н.)
- повреден в резултат на неизпълнение от страна на потребителя на инструкциите за употреба, поддръжка, монтаж, обработка, или неподходящо транспортиране от клиента, от магазина до дома.
Гаранцията не покрива нормалното износване на продукта, порязвания, драскотиниb или други случайни или последователни повреди, причинени от въздействието или от потребителя.
За да се ползва от гаранцията, потребителят е длъжен да предостави удостоверението за гаранция и платежния документ (фактура или данъчна разписка).
За всяка гаранция ис4кане за продукти, предлагани от QMOBILI моля свържете се с нас по електронната поща на адрес: contact@qmobili.com .
Продукти предлагани от QMOBILI са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
За периода 2024-11-11 - 2030-12-31
, таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Прахосмукачки, e 19.2 лв.
-
За периода 2024-02-22 - 2030-12-31
, таксата за доставка за поръчки с вид доставка Куриер, e 29.99 лв.
-
Стартиращо от 2018-07-26
Стойността на таксата за доставка е 60
лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Данни за контакт
телефонен номер: +40332808080
Имейл: emag.bg@qmobili.com
Политика за поверителност
Ние считаме гарантирането на правото на защита на личните данни за основен ангажимент на QMOBILI, поради което ще използваме и вложим всички необходими средства и усилия, за да обработваме Вашите данни при пълно съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 („Общият регламент на ЕС относно защитата на данните“ или „ОРЗД/GDPR“) и всяко друго приложимо румънско законодателство.
QMOBILI S.R.L., със седалище в Iasi, Soseaua Pacurari nr.131-131A, Tr.2 (гр. Яш, Пакурарий Сосе №131-131А, т.2) вписано в Търговския регистър под №. J22/150/2011, с CUI 27963649, е оператор на лични данни, както е определено в Регламент (ЕС) 2016/679, чл. 4.
Личните данни, които QMOBILI събира и обработват, са: име и фамилия на лицето, адрес (адрес за доставка), персонален кодов номер на - ЦЕП, имейл адрес, потребителско име, телефонен номер, идентификатори на онлайн клиент / идентификатор, данни за таксуване, банкова информация (в случай на връщане / плащане), историята на покупките на продукти и услуги, личните данни, определени в Регламент (ЕС) 2016/679.
QMOBILI събираме, нито обработваме по друг начин чувствителни данни, включени в специални категории лични данни в Общият регламент относно защитата на данните. Освен това, QMOBILI не желаем да събираме или обработваме данни на непълнолетни лица, на възраст под 18 години.
Съгласно чл. 6, параграф 1 от Регламент (ЕС) 2016/679, обработката на лични данни, както е определено в чл. 4, е законно, ако обработването е необходимо за изпълнението на договор, по който субектът на данните е страна, или за предприемане на стъпки по искане на субекта на данните преди сключването на договор. С попълването на личните данни във формуляра за поръчка на сайта, клиентът изрично се съгласява, че QMOBILI ще обработва лични данни, за да изпълни поръчките, поставени онлайн.
Целите за обработка на лични данни, предоставени от клиент, са както следва:
- обработване на поръчки;
- информиране на клиентите за състоянието на поръчките;
- решаване на искания за поръчка, анулиране или всякакви други проблеми, свързани с поръчките, закупените стоки или услуги;
- връщане на продуктите в съответствие със законовите разпоредби;
- възстановяване на стойността на продуктите съгласно законовите разпоредби;
- предоставяне на помощни услуги - обслужване на клиенти.
Съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 клиентът се възползва от правото на достъп до данни (член 15), правото да поиска коригиране на лични данни (член 16), правото на ограничаване на обработката на данни (член 18) и правото на преносимост на данни (член 20). Клиентът може също да упражни правото си да поиска изтриване на данните (член 17) или правото да се противопостави на обработването на лични данни (член 21). Същевременно клиентът има право да подаде жалба до компетентния надзорен орган или да се обърне към съда.
За упражняването на тези права, или за всякакви въпроси, свързани с начина на използване на данните, клиентите могат да се обърнат с писмена молба, датирана и подписана в централата на QMOBILI или на contact@qmobili.com.
Съгласно Регламент (ЕС) 2016/679, QMOBILI може да предостави данните или може да осигури достъп до определени лични данни, на следните категории получатели: доставчици на куриерски услуги, доставчици на платежни/ банкови услуги, доставчици на счетоводни услуги, публични органи.
Запазваме си правото периодично да актуализираме и променяме тази Политика за поверителност, за да отразим каквито и да е промени в начина, по който обработваме вашите лични данни или каквито и да е промени в вашите законови изисквания. В случай на такава промяна, ние ще покажем на нашия уеб сайт променената версия на Декларацията за поверителност, и моля, периодично да преглеждате съдържанието на тази Декларация за поверителност.
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: qmobili@emag.bg или тел. +40742958904.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл qmobili@emag.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на QMOBILI ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на QMOBILI по телефона, номерът за връзка е +40742958904.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: QMOBILI SRL
Адрес: ,
Тел.: +40742958904
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай QMOBILI SRL ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от QMOBILI SRL стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на QMOBILI SRL
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Гаранционни условия
За всяка гаранция искане за продукти, предлагани от QMOBILI моля свържете се с нас по електронната поща на адрес: contact@qmobili.com.
Всички продукти, пуснати на пазара и доставени от QMOBILI, се ползват от гаранционни сертификати съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителите при условията на съгласно Директива 1999/44/ЕО. Условията за предоставяне на гаранцията се различават според продукта, за физическите лица, съответно за юридическите лица. Гаранционните сертификати се издават на хартиен носител и се доставят с продукта.
Гаранцията не се отнася за консумативи.
Моля, ако сте получили продукта без инструкции за употреба и / или гаранция, моля, уведомете ни в рамките на 72 часа от получаването на продукта, като се свържете с contact@qmobili.com.
Плащането на транспорт за продукти под гаранция и изпратени за резолюция ще бъде подкрепено от QMOBILI, и адреса, на който ще бъдат изпратени продуктите и куриерската компания, която ще вземе продуктите, ще бъдат съобщени на клиента преди изпращането му.
Търговската гаранция е съгласно с гаранционния сертификат, издаден от производителя, в зависимост от продукта и представлява периода, през който потребителят се възползва от безплатните ремонти на продавача/производителя. Търговската гаранция представлява всеки ангажимент, поет от продавача/producator има към потребителя, без да се изискват допълнителни разходи, за възстановяване на цената, платена от потребителя, ремонт или подмяна на закупения продукт, ако Тя не отговаря на условията, посочени в гаранционните декларации или в съответната реклама.
Гаранцията за съответствие е правната защита на потребителя, произтичаща от действието на закона във връзка с липсата на съответствие, което означава правното задължение на продавача към потребителя, без да се налагат допълнителни разходи, да приведат продукта в съответствие, включително възстановяването на цената, платена от потребителя, поправката или подмяната на продукта, ако той не отговаря на условията, посочени в гаранционните декларации или свързаната с тях реклама.
Продуктите се считат за съответстващи на договора за покупка, ако:
а) съответстват на описанието, направено от продавача, и имат същите качества като продуктите, които продавачът е представил на потребителя като мостра или модел;
- b) съответства на всяка конкретна цел, поискана от потребителя, цел, известна на продавача и приета от него при сключването на договора за продажба;
- c) отговаря на целите, за които обикновено се използват продукти от същия тип;
- d) е от същия тип и показва нормални параметри за качество и производителност, на които потребителят може основателно да очаква, предвид характера на продукта и публичните изявления относно неговите специфични характеристики, направени от продавача, Производителя или негов представител, по-специално чрез реклама или чрез регистриране върху етикета на продукта.
В съответствие с Директива 1999/44/ЕО, в случай на липса на съответствие, потребителят има право да изиска от продавача първо да поправи продукта, или има право да поиска замяна на продукта, във всеки случай без заплащане, освен когато мярката е невъзможна или непропорционална.
Периодът, необходим за ремонт на продукти, които са предмет на гаранцията, не може да надвишава 15 календарни дни от датата, на която купувачът е уведомил продавача за несъответствието на продукта. Гаранционният срок се удължава с периода, през който продуктът е бил ремонтиран.
Гаранцията става невалидна или неприложима, ако продуктът е:
- изгорени, повредени, откраднати, обезцветени след излагане на слънчева светлина, изложени на силен източник на топлина, боядисани, повредени от бедствие, счупени или надраскани заради удара, съхранявани в условия на влага, почистени с неадекватни вещества, складирани или използвани при неподходящи условия или поради дефекти, дължащи се на грешки при монтиране;
- използва се в промишлена система, на обществени места или за професионални / търговски цели без съгласието на QMOBILI;
- модифицирани (ударени, боядисани, залепени и т.н.)
- повреден в резултат на неизпълнение от страна на потребителя на инструкциите за употреба, поддръжка, монтаж, обработка, или неподходящо транспортиране от клиента, от магазина до дома.
Гаранцията не покрива нормалното износване на продукта, порязвания, драскотиниb или други случайни или последователни повреди, причинени от въздействието или от потребителя.
За да се ползва от гаранцията, потребителят е длъжен да предостави удостоверението за гаранция и платежния документ (фактура или данъчна разписка).
За всяка гаранция ис4кане за продукти, предлагани от QMOBILI моля свържете се с нас по електронната поща на адрес: contact@qmobili.com .
Продукти предлагани от QMOBILI са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
За периода 2024-11-11 - 2030-12-31
, таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Прахосмукачки, e 19.2 лв.
-
За периода 2024-02-22 - 2030-12-31
, таксата за доставка за поръчки с вид доставка Куриер, e 29.99 лв.
-
Стартиращо от 2018-07-26
Стойността на таксата за доставка е 60
лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Данни за контакт
телефонен номер: +40332808080
Имейл: emag.bg@qmobili.com