NITEC
Обща информация
"НИТЕК" ЕООД е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. "НИТЕК" ЕООД предлага широка гама продукти от категория Стремежът на "НИТЕК" ЕООД е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.
.
Фирма: "НИТЕК" ЕООД
Адрес: кв. ЛЕВСКИ-Г, ул. ПОП ГРУЮ, бл. 46 (до бл.47), Столична, София-град, 1836
ЕИК: 831189368
IBAN: BG80UNCR96601004742118
Банка: UniCredit Bulbank AD
Телефонен номер: +359888400877
Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help
Статут: Търговец
Търговецът декларира на собствена отговорност и гарантира, че продуктите, продавани чрез платформата на eMAG, са в съответствие със законодателството, приложимо в Европейския съюз.
Полезна информация
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: orders_nitec@abv.bg или тел. +359888400877, 02/44.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл orders_nitec@abv.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на NITEC ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на NITEC по телефона, номерът за връзка е +359888400877, 02/44.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: NITEC ЕООД
Адрес: бл.46, Levski, Sofia city, 1836
Тел.: +359888400877, 02/44
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 30 дни. В този случай NITEC ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от NITEC ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на NITEC ЕООД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Всички продукти, предлагани от НИТЕК ЕООД разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.
Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от НИТЕК ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока
При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на НИТЕК ЕООД) стоката се изпраща (или занася) до офиса на НИТЕК ЕООД за сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на НИТЕК ЕООД Връщането и изпращането е с куриерска фирма.
За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
Съгласно Удостоверение № 26771, издадено на 04.02.2010 г. от Комисия за Защита на личните данни, НИТЕК е администратор на лични данни, вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри“ с идентификационен №26771. Личните данни на потребителите, получени за обработка от НИТЕК се съхраняват на сървъри, които се намират в защитена среда. Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е въвел и са станали достояние на НИТЕК, както и на поправка на тези лични данни. Потребителите изрично се съгласяват, предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от НИТЕК по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги.
Продукти предлагани от NITEC са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
Стартиращо от 2023-09-05
поръчки с по-висока стойност от 60 лв
ще се изпратят с безплатно.
таксата за доставка за поръчки на стойност под 60 лв е 7.9 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Данни за контакт
телефонен номер: +35924450450
Имейл: orders.nitec@gmail.com
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: orders_nitec@abv.bg или тел. +359888400877, 02/44.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл orders_nitec@abv.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на NITEC ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на NITEC по телефона, номерът за връзка е +359888400877, 02/44.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: NITEC ЕООД
Адрес: бл.46, Levski, Sofia city, 1836
Тел.: +359888400877, 02/44
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 30 дни. В този случай NITEC ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от NITEC ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на NITEC ЕООД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Всички продукти, предлагани от НИТЕК ЕООД разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.
Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от НИТЕК ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока
При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на НИТЕК ЕООД) стоката се изпраща (или занася) до офиса на НИТЕК ЕООД за сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на НИТЕК ЕООД Връщането и изпращането е с куриерска фирма.
За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
Съгласно Удостоверение № 26771, издадено на 04.02.2010 г. от Комисия за Защита на личните данни, НИТЕК е администратор на лични данни, вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри“ с идентификационен №26771. Личните данни на потребителите, получени за обработка от НИТЕК се съхраняват на сървъри, които се намират в защитена среда. Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е въвел и са станали достояние на НИТЕК, както и на поправка на тези лични данни. Потребителите изрично се съгласяват, предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от НИТЕК по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги.
Продукти предлагани от NITEC са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
Стартиращо от 2023-09-05
поръчки с по-висока стойност от 60 лв
ще се изпратят с безплатно.
таксата за доставка за поръчки на стойност под 60 лв е 7.9 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Данни за контакт
телефонен номер: +35924450450
Имейл: orders.nitec@gmail.com