MIPA


Обща информация

МИПА ООД е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. МИПА ООД предлага широка гама продукти от категория N/A: Стремежът на МИПА ООД е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.

Фирма: МИПА ООД

Адрес: ул.БОРОВЕЦ No 13, Шумен, Шумен, 9700

ЕИК: 127032379

IBAN: BG15UNCR76301075517637

Банка: UNICREDIT BULBANK AD

Телефонен номер: +359886700367

Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help

Статут: Търговец

Полезна информация

Доставка на поръчките

Продукти предлагани от MIPA са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.

  • Стартиращо от 2015-10-27 поръчки с по-висока стойност от 150 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 150 лв е 9.9 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.

Политика за връщане

В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: sales@mipa-bg.com или тел. +359886700367.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл sales@mipa-bg.com:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на МИПА ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на МИПА по телефона, номерът за връзка е +359886700367.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: МИПА ООД

Адрес: ,

Тел.: +359886700367

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай МИПА ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от МИПА ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на МИПА ООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Гаранция на продуктите

Всички продукти, предлагани от МИПА ООД разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя в размер на 24 месеца.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от МИПА ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока

При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на МИПА ООД) стоката се изпраща (или занася) до офиса на МИПА ООД за сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на МИПА ООД. Връщането и изпращането е с куриерска фирма.

 За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в се изисква валиден платежен документ и оригинална опаковка, за да бъде уважена гаранцията.

 Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

Защита на личните данни

МИПА ООД е администратор на лични данни, вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри“ с идентификационен № 32115 Личните данни, получени за обработка от потребителите на МИПА ООД се съхраняват на сървъри, които се намират в Data center в защитена среда. Съгласно Закона за защита на личните данни, Потребителят има право на достъп до собствените си Лични данни, които е въвел и са станали достояние на МИПА ООД както и на поправка на тези Лични данни. Потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях Лични данни да бъдат обработвани от МИПА ООД по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги и при необходимост от помощ от служител на МИПА ООД.

Допълнителна информация

Данни за контакт

телефонен номер: +359886700367

Имейл: sales@mipa-bg.com