NubiBG


Обща информация

ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД предлага широка гама продукти от категория Стремежът на ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.

Внос и дистрибуция на стоки

Фирма: ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД

Адрес: гр. София 1712 ж.к. Младост 3, бл. 385, магазин 8, Mladost, Sofia city, 1712

ЕИК: 204798284

IBAN: BG16STSA93000024783690

Банка: DSK Bank EAD

Телефонен номер: +359897312105

Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help

Статут: Търговец

Търговецът декларира на собствена отговорност и гарантира, че продуктите, продавани чрез платформата на eMAG, са в съответствие със законодателството, приложимо в Европейския съюз.

Полезна информация

Защита на личните данни

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.

Политика за връщане

В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: gltrading18@gmail.com или тел.  +359897312105.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл gltrading18@gmail.com:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 по телефона, номерът за връзка е  +359897312105.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД

Адрес: ,

Тел.:  +359897312105

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Гаранционни условия

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД, за които е приложимо, ползват гаранция от 24 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Гаранционни условия за часовници:

Всички часовници, смарт часовници и електроника, които предлагаме са с търговска гаранция 1 година.

Гаранцията се отнася само за възникнали фабрични дефекти по часовника и механизма.

Часовника не подлежи на гаранционен сервиз, когато:

  • са налице видими механични деформации - повреда по верижката, счупване или износване и скъсване на каишката(верижката), надраскване, счупване на стъклото или полира на стоманата, счупени или износени патенти,ожулване или падане на покритието на корпуса и верижката (за позлатени и оксидирани часовници).
  • липсват елементи от украсата и декорацията (липса на камъни или кристали).
  • не са спазени степените на водоустойчивост, които са обозначени на часовника и гаранционната карта - наличие на вода или следи от вода.
  • купувача или друго неупълномощено лице е извършвал опит за отстраняване на проблема и се открият следи по капака от отваряне на часовника, отпечатъци от пръсти по механизма или батерията.
  • е изтощена батерията на часовника и поради това той е спрял. Батерията е консуматив, който подлежи на периодична смяна. Ние не даваме гаранция за батерията.

Степени на водоустойчивост на часовниците:

НИВА НА ВОДОУСТОЙЧИВОСТ

Водоустойчивостта на часовниците се класифицира при лабораторни тестове за издръжливост на налягане, което се различава коренно от използването им във всекидневието. Употребата им в нормални условия е свързана с много движения и промени на околната среда, когато моментното налягане може да превиши многократно посоченото за часовника ниво на водоусточивост и да наруши херметичността му. Тези отклонения могат да поставят на изпитание или да неутрализират водозащитните свойства на водоустойчивия часовник. Водоустойчивостта може да се повлияе и от остаряване на уплътненията или от случаен удар на коронката и/или бутоните за настройване.

Когато на циферблата на часовника ви пише, например 50 метра, това не означава допустима дълбочина на потапяне 50 метра, а че херметичността на касата на часовника е тествана от производителя при налягане от 5 атмосфери!

Моля, запознайте се с нашите препоръки за експлоатация на часовниците във влажна среда:

  • Никога не използвайте коронката за настройване на часа и/или бутоните докато сте под вода или корпусът на часовника не е напълно изсъхнал;
  • Избягвайте да се къпете или да мокрите часовници при активно движение под вода с ниво на водоустойчивост под 10 ATM / 10 Bar / 100m;
  • Преди употреба във вода се уверете, че коронката е завинтена плътно и прибрана до оригиналната ѝ позиция;
  • Мокренето на часовник, на който не пише Water Resistant е абсолютно недопустимо;
  • Дори когато часовникът е водоустойчив, избягвайте носенето му при извършване на дейности, които включват употреба на препарати (къпане, миене на ръце, почистване, т.н.). В такива условия може да се намали водоустойчивостта на часовника;

Нито една водна защита не позволява ползването на сауна и парна баня.

*Часовниците с обозначение от 5 АТМ могат да издържат краткотрайно потапяне във вода САМО в лабораторни условия, където часовникът е изложен на статично налягане за много кратък период от време. При енергично плуване, силен удар във вода, силна струя вода или скачане във воден басейн, създаденото моментно налягане може многократно да надвиши степента на водоустойчивост. Препоръчваме часовниците със степен на водоустойчивост от 5 АТМ да не се мокрят изобщо!

 

 

Моля, обърнете внимание на следното:

Водоустойчивостта и защитеността е относително и нетрайно понятие при часовниците. Когато часовника е изложен на екстремни дейности като активно плуване, силен удар във вода или скачане във воден басейн се създава за минимално време налягане върху часовника и поради тази причина може да се превиши многократно водоустойчивата степен, обозначена на капака на часовника и на гаранционната карта.

Всички възникнали фабрични дефекти по часовника и механизма установени след преглед в нашия сервиз се отстраняват по гаранция.

Всички възникнали вследствие на неправилна експлоатация повреди, които са по вина на клиента се отстраняват за сметка на клиента.

Бутоните по корпуса и коронката за сверяване не бива да бъдат използвани в съприкосновение с вода или когато часовника е мокър. При този случай лесно би могло да влезе вода в часовника. При такъв случай гаранцията се преустановява.

Водоустойчивостта по Българския Държавен Стандарт 62 (БДС-62) и (ISO 2281) е изключително нетрайна и обективна характеристика.

Уплътненията на задния капак, бутоните или коронката са предмет на остаряване или износване.

След приключване на гаранционния срок, манипулацията за поддържане на водоустойчивостта е смяна на уплътненията, стъклото, коронката на часовника и тест в барокамера. Тази дейност се заплаща от клиента. Само след такъв ремонт може да се гарантира, че часовника е водозащитен.

Срок за ремонтиране на гаранционен часовник:

Срока за отстраняване на проблем е от 7 до 30 календарни дни. 

Гаранционни условия за всички останали продукти:

Всички останали продукти, които предлагаме се продават с търговска гаранция от 6 до 12 месеца.

В описанието на всеки продукт е посочен периода на гаранцията.

Гаранцията покрива вреди, резултат от фабрични дефекти на вложените материали и/или техническа разработка на артикулите които предлагаме, в пълно съответствие и спазване на посочените в гаранционната карта гаранционни условия.

При повреда на продукт  на ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на ГЛ ТРЕЙДИНГ 18 ЕООД. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0897312105 или и-мейл gltrading@emag.bg

Доставка на поръчките

Продукти предлагани от NubiBG са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.

  • Стартиращо от 2022-02-01 поръчки с по-висока стойност от 100 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 100 лв е 5.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.

Допълнителна информация

Данни за контакт

телефонен номер: +359888570034

Имейл: gltrading18@gmail.com

Продуктови категории

1429 Продукта (виж всички)
Телефони, Таблети & Лаптопи
Мобилни телефони и аксесоари (6)
Таблети и аксесоари (17)
Джаджи & Smart технологии (199)
ТВ, Аудио & Фото
Системи за домашно кино & Аудио Hi-Fi (4)
Мода
Часовници (309)
Дамски чанти и аксесоари (223)
Дамски дрехи (18)
Дом, Градина & Petshop
Готвене и сервиране (2)
Играчки & Детски артикули
Пелени и аксесоари (6)
Всички играчки за децата (3)
виж всички категории