eCenter
Обща информация
ИНФОБОКС ООД е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. ИНФОБОКС ООД предлага широка гама продукти от категория IT: Software, Desktop PCs, Peripherals PC, Laptops MDA & SDA & ELE: TV Стремежът на ИНФОБОКС ООД е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.
eCenter един от водещите търговци в България в продажбата на: компоненти в т.ч. за геймъри, преносими и настолни компютри, монитори, печатащи и сканиращи устройства, консумативи, аксесоари и технологични джаджи. Ние от eCenter се стремим да предлагаме ш
Фирма: ИНФОБОКС ООД
Адрес: пл.Васил Левски 14, Sliven, Sliven, 8801
ЕИК: 206516189
IBAN: BG55UNCR76301028199929
Банка: UniCredit Bulbank AD
Телефонен номер: +359884238988
Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help
Статут: Търговец
Полезна информация
Продукти предлагани от eCenter са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
● За периода 13/03/2023 - 31/12/2026,
всички поръчки със стойност по-голяма от 240 лв e 6.99 ще се доставят безплатно.
Таксата за доставка за поръчки със стойност по-ниска от 240 лв e 6.99 лв.
-
Стартиращо от 2022-09-30
поръчки с по-висока стойност от 50 лв
ще се изпратят с безплатно.
таксата за доставка за поръчки на стойност под 50 лв е 6.99 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Защита на личните данни
Съгласно Удостоверение с идентификационен №163281 /14.07.2014 от Комисия за Защита на
личните данни, Инфобокс ООД е администратор на лични данни, вписан в Регистъра
на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: ralica.chobanova@infobox.bg или тел. +359884238988.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл ralica.chobanova@infobox.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ по телефона, номерът за връзка е +359884238988.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ СД
Адрес: ,
Тел.: +359884238988
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ СД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ СД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ СД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Гаранционни условия
Продуктите, предлагани от Инфобокс ООД , за които е приложимо, ползват гаранция от 12 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.
Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Инфобокс ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
- адрес и телефон на оторизираните сервизи
- гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
- гаранционен срок на закупената стока
При повреда на продукт с гаранционна карта на Инфобокс ООД в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на Инфобокс ООД. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на Инфобокс ООД. Връщането се осъществява посредством куриер.
За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0884238988 или и-мейл ecenter@emag.bg
Продукти предлагани от eCenter са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
● За периода 13/03/2023 - 31/12/2026,
всички поръчки със стойност по-голяма от 240 лв e 6.99 ще се доставят безплатно.
Таксата за доставка за поръчки със стойност по-ниска от 240 лв e 6.99 лв.
-
Стартиращо от 2022-09-30
поръчки с по-висока стойност от 50 лв
ще се изпратят с безплатно.
таксата за доставка за поръчки на стойност под 50 лв е 6.99 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Защита на личните данни
Съгласно Удостоверение с идентификационен №163281 /14.07.2014 от Комисия за Защита на
личните данни, Инфобокс ООД е администратор на лични данни, вписан в Регистъра
на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: ralica.chobanova@infobox.bg или тел. +359884238988.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл ralica.chobanova@infobox.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ по телефона, номерът за връзка е +359884238988.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ СД
Адрес: ,
Тел.: +359884238988
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ СД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ СД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ИНФОБОКС - АЛЕКСИЕВ И С-ИЕ СД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Гаранционни условия
Продуктите, предлагани от Инфобокс ООД , за които е приложимо, ползват гаранция от 12 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.
Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Инфобокс ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
- адрес и телефон на оторизираните сервизи
- гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
- гаранционен срок на закупената стока
При повреда на продукт с гаранционна карта на Инфобокс ООД в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на Инфобокс ООД. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на Инфобокс ООД. Връщането се осъществява посредством куриер.
За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0884238988 или и-мейл ecenter@emag.bg