Обслужване на клиенти
Подробна информация за всички процеси, както и отговор на своите въпроси, ще откриеш в eMAG Help. При допълнителна нужда от съдействие на твое разположение е Ема, твоят виртуален асистент, който се присъедини към eMAG, специално, за да може да съдейства на нашите клиенти 24/7. Ако има ситуации, които се нуждаят от по-задълбочени проверки, не се притеснявай, тя ще препрати заявката ти към нас!
Регистрация на поръчки, анулиране и промени на поръчки
Информация по тези въпроси ще откриеш в eMAG Help, тук.
Влез в своя клиентски акаунт, където ще разполагаш с обслужване чрез чат, ако имаш нужда от допълнителни пояснения!
Проследяване на статус на поръчки
Статус на поръчка е видим в “детайли на поръчката” в секция “Моите поръчки“. За продукти предлагани от eMAG доставката се проследява чрез бутон “проследи доставката”, също наличен в секция “Моите поръчки”, след предаване на поръчката към куриерската фирма. Подробна информация ще откриеш тук.
Места за доставка
На страницата тук ще откриеш всички налични места за доставка.
Връщане на продукти
За да заявиш връщане е необходимо през своя клиентски акаунт да попълниш и изпратиш формуляр за връщане. След като получим твоята заявка за връщане, ще ти изпратим имейл с информация за следващите стъпки. Подробна информация за процеса по заявяване на връщане, изпращането на продуктите и всичко останало ще откриеш тук.
Сервизиране на продукти
За продукти, предлагани и с доставка от eMAG, гаранционно обслужване се заявява с попълване на формуляр за поправка на продукт. Необходимо е да си влязъл в клиентския акаунт, от който е поръчан продукта. За продукти от Marketplace търговци е необходимо да посетиш оторизиран сервиз, посочен в гаранционния сертификат. Ако изпитваш затруднения, винаги можеш да попиташ Ема, твоят виртуален асистент.
Подробна информация за процеса по заявяване на гаранционно обслужване и всички останали въпроси свързани с него, ще откриеш тук.
Ако си търговец и желаеш да продаваш в eMAG можеш да се регистрираш тук. Член на нашия екип ще разгледа предоставената от теб информация и ще се свърже с теб.
За повече информация относно условията за регистриране като търговец в eMAG Marketplace те молим да посетиш страницата тук.
Разполагаме с отдел продажби, който е съставен от профилни мениджъри, които са на разположение на имейл corporate@emag.bg.
Те могат да отговорят на следните въпроси :
– Изискване на персонализирана оферта;
– Професионална консултация във връзка с услуги и продукти от eMAG;
– Поръчка на продукти en gross;
– Периодични поръчки на определени продукти;
– Поръчка на продукт, който (все още) не се предлага от eMAG;
– Покупка на корпоративни ваучери;
– Други запитвания, свързани с корпоративни клиенти.
Подробна информация ще откриеш тук.