Какво мога да открия в “Моят акаунт”?
Секция “Моят акаунт” на сайта на eMAG съдържа цялата ти клиентска информация. Там можеш да видиш:
- твоите имена и телефонен номер, като ще имаш опция да ги коригираш;
- датата на раждане, която също може да бъде коригирана;
- имейл адрес и от колко време си клиент на eMAG;
- eMAG клиентска активност, където ще намериш общия брой регистрирани поръчки, броя на любимите продукти и броя на ревютата, които си написал;
- всички адреси, които си въвел и запазил за доставка и предпочитано място за вземане;
- запазени адреси за фактуриране;
- брой запазени карти за плащане онлайн;
- ако имаш карта eMAG Fibank, ще видиш броя на наличните точки за лоялност;
- бърз достъп до секция “Моите абонаменти”, където можеш да управляваш известията, които получаваш.
Натисни върху снимката, за да я увеличиш
Подобни статии
- Как да влезеш в акаунта си в eMAG?
- Как да промениш данните в акаунта си?
- Къде да видя и актуализирам личните данни в акаунта си?
- Как да промениш имейла, с който си регистриран в eMAG?
- Как да промениш паролата си?
- Как да въведа данни за фактуриране при регистрация на поръчка?
- Как да добавя карта за плащане в моя акаунт?
- Информация за моите ревюта
- Как да управлявам абонаментите си?
- Управление на многофакторно удостоверяване