Как да управлявам абонаментите си?
В секция “Моите абонаменти” на своя клиентски акаунт можеш да управляваш известията, които получаваш. Като например:
- Бюлетин – съобщение, което те информира за нашите търговски кампании;
- Известия за продукти в количката – съобщения за продукти в твоята количка. Те могат да бъдат за: появата на по-добра цена; ограничена наличност от желания продукт;
- Известия за любими продукти – съобщения за продукти в твоите списъци с любими. Те могат да бъдат за: информация за ограничена наличност; появата на по-добра цена; оферта за разопакован продукт;
- Предложения – оферти за подобни продукти от последната ти поръчка.
Натисни върху снимката, за да я увеличиш
Винаги можеш да се абонираш или прекратиш абонамента за някоя от горните опции, като поставиш или махнеш отметка и натиснеш бутона “Запазване”.