Зарежда
Зарежда
Информация за продукта
Характеристики
Цвят | Зелен |
Стил | Ежедневен Офис Спортен |
Материал | Екологична кожа |
Принт | Без принт |
Джобове | 1бр. вътрешен малък джоб с цип 1бр. външен джоб отпред с цип 2бр. вътрешен малък джоб без цип 2бр. страничен джоб |
Презрамки | Регулируеми |
Дръжка | 1 дълга дръжка |
Детайли | конвертируем дизайн - от раница на чанта през рамо Дръжка за носене в ръка 6 джоба Затваряне с цип от към гърба на раницата, против кражба Извод за слушалки Моделът може да се носи и като раница, и като чанта. |
Закопчаване | Цип |
Състав
Външна част | Еко кожа |
Подплата | Текстил |
Размери
Размери (см) | 30х29х12 |
Производител: Freeland
eMAG.bg полага постоянни усилия да съхрани точната информация от тази страница. Рядко има съдържание с неточности – снимката е с информативен характер и може да съдържа аксесоари, които не са включени в стандартния пакет; някои от спецификациите или цените могат да бъдат променени от производителя без предизвестие или могат да съдържат експлоатационни грешки. Всички промоции, предлагани в сайта, се предлагат до изчерпване на количествата.
Зарежда
Доставка и политика за връщане
Доставка на поръчките
Продукти предлагани от Nestandartno са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
-
● За периода 17/11/2023 - 19/03/2026,
ще се досатвят безплатно само поръчки
със стойност по-голяма от 150 лв
и съдържащи продукти от категория Дамски раници .
Таксата за доставка за тези поръчки със стойност по-ниска от 150 лв e 6.99 лв.
-
● За периода 17/11/2023 - 30/05/2025,
всички поръчки със стойност по-голяма от 129 лв e 6.99 ще се доставят безплатно.
Таксата за доставка за поръчки със стойност по-ниска от 129 лв e 6.99 лв.
- За периода 2023-11-17 - 2025-08-21 Стартиращо от 2023-11-17 таксата за доставка на поръчки е 6.99 лв.
-
● За периода 17/11/2023 - 01/06/2025,
всички поръчки със стойност по-голяма от 300 лв e 6.99 ще се доставят безплатно.
Таксата за доставка за поръчки със стойност по-ниска от 300 лв e 6.99 лв.
-
● За периода 10/11/2022 - 16/01/2025,
всички поръчки със стойност по-голяма от 79 лв e 5.99 ще се доставят безплатно.
Таксата за доставка за поръчки със стойност по-ниска от 79 лв e 5.99 лв.
-
● За периода 04/11/2022 - 05/02/2025,
всички поръчки със стойност по-голяма от 60 лв e 5.99 ще се доставят безплатно.
Таксата за доставка за поръчки със стойност по-ниска от 60 лв e 5.99 лв.
- За периода 2020-07-13 - 2023-12-31 Стартиращо от 2020-07-13 таксата за доставка на поръчки е 5.99 лв.
-
Стартиращо от 2020-02-17
поръчки с по-висока стойност от 60 лв
ще се изпратят с безплатно.
таксата за доставка за поръчки на стойност под 60 лв е 4.99 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Политика за връщане
В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: mbmglobal@emag.bg или тел. +359895484729.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл mbmglobal@emag.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на Ем Би Ем Глобъл ЕООД ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на Ем Би Ем Глобъл ЕООД по телефона, номерът за връзка е +359895484729.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Ем Би Ем Глобъл ЕООД ЕООД
Адрес: ,
Тел.: +359895484729
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай Ем Би Ем Глобъл ЕООД ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Ем Би Ем Глобъл ЕООД ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Ем Би Ем Глобъл ЕООД ЕООД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Зарежда
Зарежда
Зарежда
Ревюта
Въпроси и отговори от клиенти
Имаш въпроси?
Задай въпрос и може да получиш отговор.