Ultimate S Group


Обща информация

Ултимейт Ес Груп ЕООД е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. Ултимейт Ес Груп ЕООД предлага широка гама продукти от категория Стремежът на Ултимейт Ес Груп ЕООД е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.

Вдъхновени от семействата си и водени от мечтите се посветихме в създаването на щастливи моменти. Желанието ни е да допринесем за повече усмивки във всеки дом. Създаваме изцяло ръчно изработени продукти с душа, като всеки е направен с много любов и желание.

Фирма: Ултимейт Ес Груп ЕООД

Адрес: ул. Йордан Йовков 35, Kostinbrod, Sofia, 2230

ЕИК: 200876554

IBAN: BG83INTF40015016110657

Банка: ICARD AD

Телефонен номер: +359899496104

Поддържа: Намерете отговори в eMAG Help

Статут: Търговец

Търговецът декларира на собствена отговорност и гарантира, че продуктите, продавани чрез платформата на eMAG, са в съответствие със законодателството, приложимо в Европейския съюз.

Полезна информация

Доставка на поръчките

Продукти предлагани от Ultimate S Group са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.

  • За периода 2023-05-27 - 2023-12-31 ще се досатвят безплатно всички поръчки и съдържащи продукти от категория Декоративни аксесоари .
  • Стартиращо от 2023-01-30 поръчки с по-висока стойност от 150 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 150 лв е 5.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.

Защита на личните данни

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че Ultimate S Group не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на Ultimate S Group както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от Ultimate S Group по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.

Политика за връщане

В случай, че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на eMAG Marketplace, можете да го направите чрез Куриер / Шкафче. Всеки продавач от платформата eMAG може самостоятелно да определи начина, по който приема връщане, така че е важно да се консултирате с този раздел, преди да направите заявка за връщане. По-долу можете да намерите цялата политика за връщане на нашия партньор:

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: ultimatesgroup@emag.bg или тел. +359899496104.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл ultimatesgroup@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на Ултимейт Ес Груп ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на Ултимейт Ес Груп по телефона, номерът за връзка е +359899496104.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Ултимейт Ес Груп ЕООД

Адрес: ,

Тел.: +359899496104

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай Ултимейт Ес Груп ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Ултимейт Ес Груп ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Ултимейт Ес Груп ЕООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Гаранционни условия

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от Ultimate S Group, за които е приложимо, ползват гаранция от 24 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Ultimate S Group или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на Ultimate S Group в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на Ultimate S Group. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на Ultimate S Group. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. +359899496104 или и-мейл ultimatesgroup@emag.bg

Допълнителна информация

Данни за контакт

телефонен номер: +359899496104

Имейл: boevstart@gmail.com

Продуктови категории

754 Продукта (виж всички)
Малки електроуреди
Приготвяне на напитки (33)
Дом, Градина & Petshop
Готвене и сервиране (2)
Играчки & Детски артикули
За детската стая (2)
Игри и играчки (7)
Авто & Направи си сам
Осветление & Електроматериали (6)
Строителни материали (25)
виж всички категории